CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 24, 2010

Tempahan Jahit Manik Pertama


RM 10.00 (Tak termasuk kos penghantaran tau)

Jahit Manik Pintal...

Ini baju ke-4 yang aku jahit.... Jahitan ni pun aku bru cube buat... Itu pun atas permintaan kawan yg buat tempahan.... Jahit lengan jer la... Aku dapat siapkan dalam 2 jam jer.... Tapi tu pun sebab banyak rehat dari buat.....



RM 10.00 (Tak termasuk kos penghantaran tau)

Ini aku jahit lengan jugak.... Aku dapat siapkan dalam 2 jam 1/2 minit .... Ni pun lambat siap sebab berhenti nyer yang banyak.... tak tahan duduk jer... Kejap2 berdiri... menggeliat.... berhenti tengok tv la.... & mcm2 lg la.... Di sebabkan ini baju jubah hitam jd aku pun guna la manik yang terang skit.... warna putih & merah.... Warna manik nyer pun cantik.... memang sesuai.... Cantikkan....(puji diri sendiri plak kan)...hehehee..... jangan marahhh....

0 comments: